برگزاری آموزش اسلحه شناسی ویژه نوجوانان کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری آموزش اسلحه شناسی ویژه نوجوانان کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰
گواهیان گفت: یک دوره کلاس آموزش اسلحه شناسی ویژه نوجوانان کانون فرهنگی وهنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آشنایی بچه های مسجد با علوم و فنون مختلف از اموری است که مورد تاکید مسئولان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این راستا علاوه بر کلاس های مهارت آموزی، دوره های مختلف آموزشی مد نظر مسئولان این کانون است.

 

وی بیان کرد: برگزاری یک دوره کلاس آموزش اسلحه شناسی در روزهای گذشته ویژه نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از جمله رویکردهای این کانون در زمینه آشنایی بچه های مسجد با علوم و فنون مختلف است که با استقبال آنها رو به رو شد.

 

گواهیان عنوان کرد: بچه های مسجد در این دوره آموزشی با انواع سلاح ها آشنا و کاردکردهای آن آشنا و از نزدیک عملکرد آن را فرا گرفتند.

 

وی خاطرنشان کرد: نحوه باز و بسته شدن سلاح ها و نحوه استفاده از آنها از جمله سر فصل های این دوره آموزشی ویژه بچه های مسجد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم گفت: بچه های مسجد در این دوره آموزشی تئوری و عملی، ضمن آموزش اصول کار با سلاح سازمانی و آموزش تیراندازی در میدان تیر، با قوانین بکارگیری سلاح و نحوه تنظیف و رفع عیوب سلاح آشنا شدند.

 

پایان پیام/ 691