برگزاری نشست بصیرتی در کانون الغدیر

برگزاری نشست بصیرتی در کانون الغدیر

تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰
مرادی گفت: ویژه برنامه نشست بصیرتی در کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان قدس با سخنرانی حجت الاسلام ملکی برگزار شد.

امیر حسین مرادی مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت:هیئت هفتگی دانش آموزی «یاوران ولایت» این کانون به علت تقارن با روز دانش آموز سبب شد تا برنامه هیئت با حال و هوای این مناسبت برگزار شود.

وی افزود: بر این اساس و به همت بچه های مسجد، نشست بصیرتی به همراه برنامه های متنوع هفتگی این هیئت دانش آموزی برگزار شد.

مدیر کانون فهما الغدیر بیان کرد: در این نشست بصیرتی که با حضور نوجوانان مسجدی برگزار شد، حجت الاسلام ملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهریار به تبیین نقش دانش آموزان در تداوم مسیر انقلاب اسلامی و وظیفه آنها در گام دوم انقلاب پرداخت.

مرادی عنوان کرد: همچنین در این برنامه علاوه بر مداحی حاج محمد شرئیان، دیگر مداحان نوجوان این کانون فرهنگی و هنری نیز به مداحی پرداختند.

وی عنوان کرد: هیئت دانش آموزی «یاران ولایت» کانون فرهنگی و هنری الغدیر هر هفته شنبه شب ها با حضور کودکان و نوجوانان مسجدی در محل کانون برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر در پایان از سایر دانش آموزان شهرستان قدس برای شرکت در برنامه های متنوع این کانون در طول هفته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

شایان ذکر است کانون فهما الغدیر به آدرس شهرستان قدس خیابان طالقانی خیابان شهید شرئیان مسجد جامع حضرت ابوالفضل(علیه السلام) واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704