برگزاری مسابقه دوچرخه سواری توسط کانون فهما امام خمینی(ره)

برگزاری مسابقه دوچرخه سواری توسط کانون فهما امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰
درخشانی گفت: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مسابقه دوچرخه سواری به همت کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) برگزار شد.

فرهاد درخشانی مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: مسابقه دوچرخه سواری به همت این کانون و با همکاری امام جماعت،پایگاه بسیج و هیات امنامسجد برگزار شد.

وی افزود:طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار شد بچه های کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)و بزرگداشت نام و یاد شهدا، مسیر مسجد تا گلزار شهدای دارالسلام اسلامشهر را رکاب بزنند.

مدیر کانون فهما امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: همه ما در تربیت نیروهای متعهد و انقلابی مسئول هستیم و باید با تربیت دانش آموزان انقلابی در اعتلای نظام گام برداریم؛ تا دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان را به سمت تعالی و بصیرت افزایی هدایت کنیم.

درخشانی گفت: این مسابقه مفرح ورزشی برگزار شد تا ضمن برگزاری مسابقه و تفریح و سرگرمی، این حرکت گامی برای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و کانون باشد.

وی یادآور شد: این مراسم با استقبال و پذیرایی خانواده شهدای اسلامشهر از دوچرخه سواران برگزار و از شرکت کنندگان در این مراسم تجلیل شد.

گفتنی است کانون فهما امام خمینی(ره) به آدرس اسلامشهر سه راه لاله کوچه شقایق ۱۰ واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704