اقدام بچه های مسجد در کانون «مشکات الرضا (ع)» در اهدای بسته های نوشت افزار به دانش آموزان محروم

اقدام بچه های مسجد در کانون «مشکات الرضا (ع)» در اهدای بسته های نوشت افزار به دانش آموزان محروم

تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰
رحیمی از برنامه کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم در اهدای بسته های نوشت افزار میان دانش آموزان محروم خبر داد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح «کمک مومنانه» از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در راستای منویات مقام معظم رهبری به همت کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در چند مرحله به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم افزود: در هر مرحله از این طرح با جمع آوری کمک های مردمی از سوی بچه های مسجد، بسته های معیشتی در قالب اقلام مورد نیاز خانواده ها، بسته های گوشت در قالب طرح «نذر قربانی»، کمک های مالی در قالب اهدای کارت هدیه به نیازمندان و محرومان انجام شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین بچه های مسجد در این کانون علاوه بر توزیع بسته های معیشتی با شناسایی افراد و خانواده های بی بضاعت در اطراف و محله همجوار مسجد، با حضور در چند روستای بخش مرکزی نیز به توزیع بسته ها میان خانواده های محروم اقدام کردند.

 

رحیمی عنوان کرد: در اقدام جدید این کانون فرهنگی و هنری، با انجام پویش «مشق احسان» ویژه کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم، با خرید اقلام لوازم التحریر، بسته های نوشت افزار تهیه و میان آنها توزیع شد.

 

وی ادامه داد: این بسته ها شامل اقلامی همچون کیف، جامدادی، 6 عدد دفتر مشق، خودکار و... بوده است که با همکاری مدرسه علمیه «امام رضا (ع)» شهرستان جهرم تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در پایان از همکاری خیران و نیکوکاران برای تهیه بسته های لوازم التحریر و دیگر اقدامات خیرخواهانه بچه های مسجد قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691