راهیابی نمایش «مرگ موش» از شمیرانات به چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

راهیابی نمایش «مرگ موش» از شمیرانات به چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰
مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران با معرفی برگزیدگان و با حضور جمعی از مدیران هنری، شرکت کنندگان و تماشاگران تئاتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان هیات داوران بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران نمایش‌ «مرگ موش» از شمیرانات به کارگردانی و نویسندگی سارینا رزاق را به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی کردند.

همچنین نمایش مرگ موش با رای هیات داوران رتبه دوم در بخش‌های کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی را به خود اختصاص داد.

در بخش بازیگری زن نیز جایزه ویژه هیات داوران به گروه بازیگران نمایش «مرگ موش» بهار باقری، سارینا رزاق، نگار ربیعی و ستاره مقیمی از شمیرانات تعلق گرفت.

قصه نمایش مرگ موش در خصوص 4 زن دستفروش می‌باشد که در اطراف تئاتر شهر مشغول دستفروشی هستند و در طول نمایش این 4 زن با یک زن دیگر بنام مهین که ما اصلا او را نمی‌بینیم دچار مشکل می‌شوند.

این اثر نمایشی با مجموعه عواملی چون؛ بازیگران: بهار باقری، نگار ربیعی، سارینا رزاق، ستاره مبینی، طراح لباس: مریم ربیعی، طراح صحنه: محمد لرستانی، طراحی صدا: علی متقی، دستیاران کارگردان: محمد لرستانی و نگار ربیعی همراه بود.

اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ در مجموعه تالار محراب برگزار شد  و در انتها هیات داوران نمایش‌های «مرگ موش» به کارگردانی سارینا رزاق، «لاله عباسی» به کارگردانی محمد یزدی و «صورت زخمی» به کارگردانی پژمان کاشفی را به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی کردند.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر، بهمن‌ماه سال‌جاری به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 704