اعلام برنامه‌های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تهران و شمیرانات

اعلام برنامه‌های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تهران و شمیرانات

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰
عبدالرضا علی پناه از برگزاری پنج برنامه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در تهران و شمیرانات خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان علی پناه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار ادامه‌دهنده راه ایشان بوده و آن را در جامعه ترویج دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و سرپرست اداره شهرستان تهران اعلام کرد: دومین پویش مجازی شعرخوانی با عنوان «سردار دل‌ها»، دومین پویش مجازی دل نوشته با عنوان «قهرمان من، حاج قاسم سلیمانی» و مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی با موضوع سردار سلیمانی از ویژه‌برنامه‌های دومین سالگرد این شهید بزرگوار می‌باشد که به صورت مشترک در تهران و شمیرانات برگزار می‌شود.

 

وی همچنین بیان کرد: مسابقه وصیت‌نامه الهی سیاسی سردار دل‌ها در بین کارکنان و همچنین درج یادنامه و عکس نوشته در فضای مجازی با عنوان «سردار مقاومت و سرباز ولایت» از دیگر برنامه‌های مشترک ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تهران و شمیرانات در ایام دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها می‌باشد.

پایان پیام/ 704