برگزاری دوره آموزشی فتوشاپ در کانون ابوالفضل العباس(س)

برگزاری دوره آموزشی فتوشاپ در کانون ابوالفضل العباس(س)

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰
بختیاری از برگزاري دوره آموزشي فتوشاپ ويژه اعضاي کانون فرهنگي و هنري ابوالفضل العباس (س) شهرستان اسلامشهر خبر داد.

محمد علی بختیاری مدیر کانون فرهنگی هنری ابوالفضل العباس (س) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: شناسایی استعدادهای برتر در زمینه های مختلف و پرورش این استعدادها از برنامه های این کانون فهما است.

وی افزود: با توجه به این رویکرد کانون، برگزاری دوره های مختلف مهارت آموزی ویژه بچه های مسجد در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کانون فهما ابوالفضل العباس(س) بیان کرد: از جدیدترین آموزش های مهارتی که به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده است، آموزش فتوشاپ بوده که فراخوان نام نویسی برای شرکت در این دوره اعلام شده است.

بختیاری با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در سطح مقدماتی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دوره آموزش فتوشاپ در هفت جلسه 75 دقیقه ای و به صورت حضوری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزش فتوشاپ از هفته پایانی آبان ماه در کانون فرهنگی و هنری ابوالفضل العباس(س) آغاز شده، گفت: هر هفته 2 جلسه آموزشی برای مهارت آموزان در نظر گرفته شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ابوالفضل العباس(س) با دعوت از بچه های مسجد برای شرکت در دوره آموزشی فتوشاپ، عنوان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای شرکت در این کلاس ها الزامی است.

.گفتنی است کانون فهما ابوالفضل العباس به آدرس اسلامشهر خیابان زرافشان آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) واقع گردیده است

پایان پیام/ 704