تربیت هنرمند متعهد و انقلابی در راستای گام دوم انقلاب توسط کانون فهما امام علی(ع)

تربیت هنرمند متعهد و انقلابی در راستای گام دوم انقلاب توسط کانون فهما امام علی(ع)

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام مقدم گفت: در سومین رویداد ملی فهما و در ذیل شبستان هنر، رویکرد کانون فهمای امام علی علیه السلام تربیت هنرمند متعهد و انقلابی است.

حجت الاسلام محمد مقدم مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(علیه السلام) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه این کانون در سومین رویداد ملی فهما، برنامه های رواق نمایش را مورد توجه قرار داده است، گفت: در حال گسترش فعالیت های کانون در زمینه نمایش هستیم و بر همین اساس در نظر داریم در کنار گروه نمایش شهید ابریمن که از بچه مسجدی های کانون هستند، یک گروه نمایش دیگر نیز راه اندازی کنیم.


وی افزود: در همین راستا با اعلام فراخوان استعدادیابی،  از بین دانش آموزان سطح مدارس شهرستان قدس علاقمند به نمایش شناسایی شده و بزودی آموزش آنها شروع می شود.


مدیر کانون فهما امام علی(ع) بیان کرد: به منظور پرورش استعدادهای هنری دانش آموزان ۱۰ تا ۱۵ سال دوره های آموزش نمایش برای آنها برگزار می‌شود.


حجت الاسلام مقدم ابراز کرد: هدف ما این است تا پس از اتمام دوره های آموزشی، از ظرفیت این گروه نمایش برای اجرا در برنامه های مناسبتی کانون بهره برده و همچنین در برنامه های رواق نمایش نیز شرکت کرده و امتیاز کسب کنیم.


وی ادامه داد: علاوه بر این نیز یکی از اهداف دیگر ما حضور پررنگ گروه نمایش کانون در مسابقات استانی و کشوری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) در خاتمه عنوان کرد: در سومین رویداد ملی فهما و در ذیل شبستان هنر، رویکرد این کانون فهما تربیت هنرمند متعهد و انقلابی است.

پایان پیام/ 704