بچه‌های مسجد برای مردمی سازی فرهنگ و هنر تلاش جهادی می کنند

بچه‌های مسجد برای مردمی سازی فرهنگ و هنر تلاش جهادی می کنند

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰
براتی با اشاره به تلاش جهادی بچه‌های مساجد برای مردمی سازی فرهنگ و هنر، گفت: این رویه لبیک به مقام معظم رهبری است.

حسین براتی سرپرست هماهنگی ستاد فهما تهران در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با بیان اینکه نشست معاونان و مدیران ستادی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) اقدام خوبی بود، اظهار کرد: این نشست برای مردمی سازی فرهنگ و هنر با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد موثر بوده است.

 

وی افزود: مردمی سازی فرهنگ و هنر توسط بچه های مسجد به بهترین شکل اجرا می شود و بچه های مسجد در دوره کرونا نیز فعالیت های‌شان در این زمینه را به خوبی انجام دادند و رویداد ملی فهما و وجود پورتال بچه های مسجد توانست موجب تداوم برنامه های کانون های مساجد در دوره کرونا شود.

 

دبیر شورای سیاستگذاری ستاد فهما کشور گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در مردمی سازی فرهنگ و هنر با محوریت مسجد حتما بیشتر از گذشته فعال خواهند شد.

 

براتی ادامه داد: قطعا مسجد بهترین مکان برای مردمی سازی فرهنگ و هنر است بنابراین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تلاش می کنند از ظرفیت این خانه های خدا و روحیه جهادی و انقلابی بچه های مسجد در تحقق این موضوع بهره مند شود.

 

وی: مردمی سازی فرهنگ و هنر لبیک بچه های مسجد به سخنان مقام معظم رهبری است که اعضای کانون های مساجد این استان با روحیه جهادی خود به صورت شبانه روزی در این زمینه تلاش می کنند.

پایان پیام/ 704