برگزاری کارگاه «شیوه برخورد با نوجوان» ویژه خانواده ها در کانون «منتظران نور»

برگزاری کارگاه «شیوه برخورد با نوجوان» ویژه خانواده ها در کانون «منتظران نور»

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰
نیکجو گفت: کارگاه «شیوه برخورد با نوجوان و جوان در راستای تربیت جوان مومن» به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تربیت فرزندان از دغدغه های خانواده ها و جامعه است چرا که سرنوشت آینده جامعه اسلامی به دست آنها رقم می خورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: نوع برخورد با فرزندان در الگو پذیری آنها بسیار موثر بوده و نقش تربیتی مهم و سرنوشت سازی را به همراه دارد.

 

وی بیان کرد: چگونگی این رفتارها در ابتدا برای والدین ضرورت دارد و با فراگیری فنون مختلف ارتباطی می توان در تربیت جوان مومن بهره برد.

 

نیکجو عنوان کرد: این مقوله به عنوان یک دغدغه در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مطرح بوده و در این راستا با برگزاری نشست ویژه خانواده ها و استفاده از نظرات و روش های علمی کارشناسان و اساتید این حوزه گامی در تحقق جامعه آرمانی در راستای گام دوم انقلاب برداشته می شود.

 

وی ادامه داد: بدین سبب برگزاری کارگاهی با عنوان « شیوه برخورد با نوجوان و جوان در راستای تربیت جوان مومن» ویژه خانواده بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در برنامه این کانون قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم اضافه کرد: در این کارگاه که با تدریس زارع از اساتید دانشگاه برگزار شد، شیوه صحیح برخورد با نوجوان و جوان توسط خانواده ها تبیین شد.

 

 

پایان پیام/ 691