کمک مومنانه اهالی مسجد امام حسین(ع) به مناسبت سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)

کمک مومنانه اهالی مسجد امام حسین(ع) به مناسبت سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اهالی مسجد امام حسین(ع) به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) ۶۰ بسته ارزاق را میان نیازمندان توزیع کردند.

حجت الاسلام «سید رضا حسینی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان مرحوم آیت الله بهجت همواره شاگردان خود را به زیارت قبر مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) توصیه می کردند، اظهار کرد: این مرجع تقلید که شخصا همه ساله چندین بار به زیارت این فقیه و محدث بزرگوار مشرف می شدند، کسانی را که در مجاورت شهر ری هستند و به زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) مشرف نمی شوند، را افرادی می دانستند که دچار خسران شده اند.

 

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) (واقع در شهر ری، بلوار امام حسین (ع)، خیابان صاحب الزمانی) در ادامه با بیان اینکه متاسفانه مجالس شادی در تولد و عزا در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بسیار کم برگزار می شود، اظهار کرد: ما همه ساله مجالس بزرگی در ولادت و وفات این فقیه و یار سه امام معصوم (ع) در مسجد امام حسین (ع) برگزار می کنیم و تلاش داریم به این صورت مردم را با جایگاه کم نظیر این عالم شیعی آشنا کنیم.

 

وی اضافه کرد: مراسم جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 18 و 19 آبان ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مسجد امام حسین (ع) برگزار می شود.

 

حسینی مازندرانی ادامه داد: اهالی مسجد امام حسین(ع) همچنین به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) 60 بسته ارزاق را میان نیازمندان توزیع کردند.

 

وی در پایان توصیه کرد: همه مساجد در سراسر کشور در بزرگداشت مقام علمی و همچنین شخصیت امام شناسی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مجالس و نشست های مختلف برگزار کنند و در این زمینه غفلت نکنند.

پایان پیام/ 397