کانون های مساجد ظرفیت های خوبی برای همگانی کردن ورزش است

کانون های مساجد ظرفیت های خوبی برای همگانی کردن ورزش است

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰
عزیزی با تاکید بر اینکه کانون های مساجد ظرفیت های خوبی برای همگانی کردن ورزش هستند، گفت: همایش های پیاده روی خانوادگی با محوریت ستاد اقامه نماز جمعه در بوستان کاجستان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن عزیزی» در دیدار با مسئول ستاد نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: امیدوارم که بتوانیم زمینه خوبی را فراهم کنیم تا ظرفیت های تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی و یا به عبارتی کارکردهای متنوع مسجد جامع المهدی به گونه ای رقم خورد که باعث جذب حداکثری مردم به عنوان محور و پیوند دهنده امت اسلام در برنامه های مختلف به ویژه نمازهای جمعه شود.

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: ما باید هیات های مختلف رزمی از جمله تکواندو، کاراته، ووشو، کونگ فو را موظف کنیم تا خانه تکواندو، کاراته، ووشو و کونگ فو را در محل مسجد جامع المهدی راه اندازی کنیم.

 

 

وی تصریح کرد: ما باید از فرصتی که در اختیار داریم، بتوانیم با برنامه ریزی مدون و خوب در راستای توسعه ورزش همگانی، شور و نشاط را در جامعه ایجاد کنیم و برای ارتقای سطح سلامت جامعه گام های موثر برداریم.

 

 

وی افزود: در رابطه با رویدادهای ورزشی ما این آمادگی را داریم که با توجه به این که مسجد جامع المهدی در مقابل بوستان کاجستان واقع شده است، بر همین اساس بوستان مذکور، پایگاه و پاتوق فرهنگی شود و همایش های پیاده روی خانوادگی با محوریت ستاد اقامه نماز جمعه در آن برگزار شود.

 

 

«محمدعلی توکلی» مسئول ستاد اقامه نماز جمعه بیرجند در ادامه جلسه گفت : یکی از ابعاد سلامت مردم، بحث ورزش می باشد و امیدواریم در مسجد جامع المهدی زمینه هایی فراهم شود و قدم های خوبی در این زمینه برداریم.

 

وی افزود: حضور جوانان فرصت ارزشمندی در میادین ورزشی و ثروت عظیمی برای کشور هستند و امید می رود با اجرای طرح‌های مختلف به خوبی بتوانیم در این مسیر مهم و گسترش ورزش در بین جوانان گام برداریم.

 

 

پایان پیام/ 70