تجلیل کانون فهمای امام علی (ع) از یک جوان موفق در سه شنبه های تکریم

تجلیل کانون فهمای امام علی (ع) از یک جوان موفق در سه شنبه های تکریم

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰
یونس میجانی گفت: این هفته در سه شنبه های تکریم با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد، از مهدی سیدی به عنوان یک جوان موفق و فعال مسجدی تجلیل شد.

 «یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با یادآوری این که طرح ملی سه شنبه های تکریم از برنامه های سومین رویداد ملی فهما است، گفت: این طرح یک رویداد محله محور است که در راستای شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی سه شنبه هر هفته برگزار می شود.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت افزود: این کانون فهما نیز سه شنبه هر هفته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با هدف الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله مسجد به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، این طرح ملی را اجرا می کند.


وی بیان کرد: این هفته نیز در سه شنبه های تکریم با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد، از مهدی سیدی به عنوان یک جوان موفق و فعال مسجدی تجلیل شد.


یونس زاده ابراز کرد: سیدی توانست در کنکور سراسری رتبه یکهزار و ۵۰۰ رشته علوم انسانی را کسب کرده و وارد دانشگاه فرهنگیان استان کرمان شود.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: این جوان مسجدی همچنین توانسته در سال ۹۸ با شرکت در مسابقات نهج البلاغه اداره آموزش و پرورش مقام اول شهرستان را کسب کند.


وی با بیان این مطلب که سیدی از جوانان ورزشکار جیرفتی است، اظهار کرد: سیدی در مسابقات کیک بوکسینگ استان ۸ دوره متوالی مقام کسب کرده است.


یونس زاده اضافه کرد: علاوه بر این نیز از جوانان فعالی است که در امور فرهنگی و هنری با کانون فهمای امام علی (ع) همکاری تنگاتنگی دارد.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: خدا را شاکریم سه شنبه های تکریم بهانه ای شد تا از این جوان موفق و فعال مسجدی تجلیل کنیم.

پایان پیام/ 586