برگزاری مسابقه حفظ قرآن به همت کانون فهما شهدای دهنو

برگزاری مسابقه حفظ قرآن به همت کانون فهما شهدای دهنو

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰
رجبی از برگزاری مسابقه بزرگ حفظ قرآن کریم به همت بچه های کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو باقرشهر شهرستان ری خبر داد.

میثم رجبی مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در طول سال در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، برنامه ها و فعالیت هایی در این کانون فهما از جمله برگزاری مسابقات حفظ قران کریم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه  مسابقه  «حفظ قرآن کریم» به همت کانون شهدای دهنو شهرستان ری برگزار می شود، تصریح کرد:  این مسابقه در دو رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای دهنو تصریح کرد:  شرکت کنندگان در رده های سنی زیر 15 سال می توانند در رشته های حفظ جز 30 قرآن کریم و بالای 15 سال در رشته حفظ کل و۱۰​ جز در این مسابقات شرکت کنند.

رجبی یادآور شد: شرکت کنندگان در این مسابقه تا ۲۰ آبان ماه  فرصت دارند با در دست داشتن  مدارک لازم به مسئول رواق قرآنی کانون  مراجعه و در مسابقه حفظ قرآن کریم شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برندگان همزمان با میلاد امام حسن عسگری (ع) معرفی می شوند، تصریح کرد: در پایان این مسابقه به نفرات برگزیده جوایز  اهدا خواهد شد.

مدیر کانون فهما شهدای دهنو جوایز نفر اول هر گروه مبلغ (۵ میلیون ریال) نفر دوم مبلغ (۴ هزار ریال) و نفر سوم (3 میلیون ریال) عنوان کرد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو به آدرس باقرشهر دهستان کهریزک جاده قمصر روستای دهنو واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704