ایجاد اشتغال و کمک های معیشتی توسط کانون فهما بعثت

ایجاد اشتغال و کمک های معیشتی توسط کانون فهما بعثت

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰
نفیسی پور با اشاره به حمایت خیریه کانون فهما بعثت از محرومان، گفت: ۲۰۰ خانواده محروم از حمایت‌های مسجد در محورهای معیشتی و اشتغال آفرینی بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،«مرتضی نفیسی پور»، مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت اظهار کرد: خیریه این کانون فهما ۲۰۰خانواده محروم و نیازمند را تحت پوشش قرار داده است و به صورت ماهیانه از خانواده های محروم و بی بضاعت حمایت می کند.

 

وی افزود: ما برای کمک رسانی به خانواده های محروم آنها را شناسایی و بر اساس وضعیت زندگی‌شان به آنها کمک رسانی می کنیم. اولویت اول کمک رسانی ما خانواده هایی هستند که سرپناه ندارند، بیمار هستند و درآمد ندارند. در مرحله دوم کسانی که اشتغال ندارند، مورد حمایت های خیریه مسجد بعثت قرار می گیرند که در همین راستا با ایجاد کارگاه عروسک سازی و ماک دوزی در جوار مسجد برای تعدادی از این افراد اشتغال زایی و در مرحله سوم سعی کرده ایم که به کسانی درآمد کمتری دارند، کمک رسانی کنیم.

 

مدیر کانون فهما بعثت به تهیه جهیزیه برای نوعروسان محروم اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از محورهای خدمت رسانی کانون کمک به جوانان در آستانه ازدواج و در موضوع تهیه جهیزیه است. ضمن  اینکه در محورهای عمرانی و تعمیرات نیز به خانواده های محروم خدمت رسانی توسط گروه خیرین صورت می گیرد.

 

نفیسی پور به برنامه های فرهنگی کانون اشاره کرد و گفت: برگزاری سلسله جلسات معرفت شناسی، بصیرت افزایی، تربیتی از جمله برنامه های کانون برای نوجوانان و جوانان است که در همین راستا ۵۰ نفر از نوجوانان و جوانان را جذب فعالیت های سامانه فهما کرده ایم.

 

وی کتابخانه کانون فهما را یکی از کتابخانه های فعال در منطفه ۵ دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه، استقبال از کتابخانه کانون قابل توجه است همین موجب شده این کتابخانه به عنوان یکی از کتابخانه های موفق محسوب شود.

 

پایان پیام/ 40