کانون های فهما تهران غرق در شادی سرور ولادت سید الکریم

کانون های فهما تهران غرق در شادی سرور ولادت سید الکریم

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰
براتی از برگزاری مراسم جشن ولادت پر سر سعادت سید الکریم حضرت عبدالعظیم حسنی(سلام الله علیه) توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خبر داد.

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های ولادت سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی(سلام الله علیه)، گفت: در اولین گام به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فضاسازی و آذین بندی محلات ومساجد صورت گرفت.


وی افزود:هم زمان با سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) جشن های باشکوهی در فضای باز مساجد استان تهران برگزار شد.


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: این جشن ها همراه با سخنرانی، مولودی خوانی و برنامه های شاد و تنوع دیگری بود که با رعایت نکات بهداشتی برگزار گردید.


براتی ابراز کرد: کمک  های مومنانه واهدای بسته های معیشتی، یکی دیگر از برنامه های کانون هابود که به همین منظور بسته های اقلام غذایی و بهداشتی در قالب عیدانه به خانواده های نیازمند و بی بضاعت اهدا شد.


وی ادامه داد: همچنین به مناسبت این روز فرخنده، مسابقه فرهنگی در مدارس به صورت حضوری ومجازی برگزار شد و در راستای پیوند مسجد و مدرسه برای اجرای این مسابقات از ظرفیت مدارس استفاده گردید.



سرپرست ستاد فهما تهران از تداوم طرح سه شنبه های تکریم با شعارشکوه مادری در سومین رویداد ملی فهما خبر داد و اضافه کرد: این طرح ذیل رواق همدلی در حال برگزاری است و ان شاءالله در این روز نیز از مادران شهدا وسادات حسنی تقدیر به عمل آمد.


براتی عنوان کرد: علاوه بر این نیز کلیپ و عکس نوشت هایی نیز با محتوای ولادت سید الکریم تولید شده که در بستر فضای مجازی در حال انتشار است.

پایان پیام/ 704