آذین بندی مساجد تهران همزمان با ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

آذین بندی مساجد تهران همزمان با ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰
حسین براتی با بیان اینکه مساجد تهران در میلاد سیدالکریم(ع) آذین‌بندی شد، گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) جشن‌های باشکوهی در فضای باز مساجد استان تهران برگزار شد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد (فهما) استان تهران با اشاره به برنامه‌های ولادت سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، گفت: در اولین گام به همت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فضاسازی و آذین بندی محلات و مساجد صورت گرفت.

 

وی افزود: همزمان با سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) جشن‌های باشکوهی در فضای باز مساجد استان تهران برگزار شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: این جشن‌ها همراه با سخنرانی، مولودی‌خوانی و برنامه‌های شاد و تنوع دیگری بود که با رعایت نکات بهداشتی در شب میلاد برگزار شد و امروز نیز همزمان با روز میلاد ادامه خواهد داشت.

 

براتی ابراز کرد: کمک‌های مومنانه و اهدای بسته‌های معیشتی، یکی دیگر از برنامه‌های کانون‌ها بود که به همین منظور بسته‌های اقلام غذایی و بهداشتی در قالب عیدانه به خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت اهدا شد.

 

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت این روز فرخنده، مسابقه فرهنگی در مدارس به صورت حضوری و مجازی برگزار شد و در راستای پیوند مسجد و مدرسه برای اجرای این مسابقات از ظرفیت مدارس استفاده شد.

 

سرپرست ستاد فهما تهران از تداوم طرح سه‌شنبه‌های تکریم با شعار شکوه مادری در سومین رویداد ملی فهما خبرداد و اضافه کرد: این طرح ذیل رواق همدلی در حال برگزاری است و در این روز نیز از مادران شهدا و سادات حسنی تقدیر به عمل آمد.

 

براتی عنوان کرد: علاوه بر این نیز کلیپ و عکس‌نوشت‌هایی نیز با محتوای ولادت سید الکریم تولید شده که در بستر فضای مجازی در حال انتشار است.

پایان پیام/ 40