کمک مومنانه اهالی مسجد محمدی به مناسبت میلاد سیدالکریم(ع)

کمک مومنانه اهالی مسجد محمدی به مناسبت میلاد سیدالکریم(ع)

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی گفت: کمک مومنانه اهالی مسجد محمدی به مناسبت میلاد سیدالکریم(ع) شامل بسته های ارزاق و بهداشتی و هدایای نقدی میان نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین «حسینعلی شاهرودی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، امشب (چهارشنبه، 19 آبان ماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، و فردا (پنج شنبه، 20 آبان ماه) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد محمدی محله آبشار خیابان ری تهران برگزار می شود، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی در این مراسم سخنرانی و جمعی از ذاکران اهل بیت (ع) مولودی خوانی می کنند.

 

امام جماعت مسجد محمدی افزود: کمک مومنانه اهالی مسجد محمدی به مناسبت میلاد سیدالکریم (ع) شامل بسته های ارزاق و بهداشتی و هدایای نقدی میان نیازمندان توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: کاروان موتوری اعضای پایگاه بسیج محمدی نیز در سطح محله آبشار خیابان ری جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را راه اندازی می کنند و بسته های فرهنگی و پذیرایی میان کسبه این محله توزیع می کنند.

 

شاهرودی ادامه داد: حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از جمله شخصیت ها در تاریخ تشیع است که ضمن درک حضور چند امام معصوم (ع)، در دین داری زبانزد و الگو بودند و تلاش ایشان برای انتقال معارف اهل بیت (ع) به مسامان آن هم در زمان حکومت طاغوت، بسیار مثال زدنی است.

 

وی در پایان اظهار کرد: متاسفانه با وجود شخصیت علمی و فقهی و محترمی که حضرت سیدالکریم (ع) نزد اهل بیت (ع) دارند مردم ما حتی تهرانی ها نیز با ابعاد مختلف و یژگی های این بزرگوار چندان آشنا نیستند.

 

پایان پیام/ 397