گسترش همکاري‌هاي مشترک حوزه روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و ستاد فهما

گسترش همکاری‌های مشترک حوزه روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد فهما

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰
نورعليشاهي، سرپرست مرکز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي صبح امروز در نشست مشترک با حجت‌الاسلام و المسلمين امير ارزاني، نسبت به گسترش همکاري‌هاي مشترک ميان حوزه روابط عمومي اين وزارتخانه و ستاد فهما تاکيد کرد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «امیر ارزانی»، مشاور رئیس و مدیر کل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور صبح امروز چهارشنبه 19 آبان با «مهدی نورعلیشاهی» سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه دیدار کرده و در رابطه با زمینه‌ تحقق همکاری‌های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداخت.

نورعلیشاهی، در این دیدار ضمن تاکید نسبت به بهره‌برداری از ظرفیت‌های روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فهما اظهار کرد: در جریان فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و روابط عمومی این مجموعه هستم و امیدوارم در رابطه با فعالیت‌های این حوزه شاهد تقویت و انسجام مضاعف در ستاد فهما باشیم.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ضمن تاکید از استفاده از ظرفیت‌های روابط عمومی این وزارتخانه به منظور معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور تصریح کرد: امیدواریم از این رهگذر زمینه معرفی فعالیت‌های کانون‌ها و بچه‌های مسجد فراهم شود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های تخصصی از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله اقداماتی است که در آینده نزدیک برای کلیه روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارتخانه برگزار می شود.

همچنین در بخش دیگری از این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین امیر ارزانی ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه روابط عمومی ستاد به سمتی حرکت می‌کنیم که همه نمایندگی‌های استانی ستاد فهما در مسیر تقویت و معرفی بچه‌های مسجد بیش از پیش فعال باشند که در این عرصه تاکنون اقدامات و گام‌های تاثیرگذاری به ثمر رسیده است.

مشاور رئیس و مدیر کل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در اظهار کرد: چشم‌انداز فعالیتی حوزه روابط عمومی ستاد حرکت به سوی روابط عمومی تحول‌گرا است که در این عرصه اقدامات متعددی انجام شده است از جمله در بحث بین‌الملل سیاست‌های مختلفی را به منظور تعامل و همچنین معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در این حوزه در نظر گرفته ایم.

وی در بخش دیگری از مباحث خود به شکل‌گیری و تدوین سلسله گزارش‌های جامع از فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به همت روابط عمومی این مجموعه خبر داد و افزود: این اقدام در راستای انسجام بخشی به فعالیت‌ها و معرفی دستاوردهای ستاد فهما صورت گرفت و همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین امیر ارزانی در ادامه راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) را اقدامی در راستای معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور عنوان کرد و افزود: در این پایگاه اخبار ستاد فهما و مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان‌های مختلف کشور در قالب خبر، عکس، فیلم، منتشر می شود؛ این پایگاه در واقع محل مراجعه اعضای بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر کشور است که به معرفی فعالیت‌های بچه‌های مسجد می‌پردازد.

گفتنی است در ادامه این نشست نسبت به بهره برداری از ظرفیت خبرگزاری شبستان در بحث معرفی فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد.