بچه مسجدی های کانون فهمای امام علی (ع) مهیای شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان

بچه مسجدی های کانون فهمای امام علی (ع) مهیای شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰
یونس میجانی گفت: بچه مسجدی های کانون فهمای امام علی (ع) آماده شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان هستند.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که پانزدهمین دوره از مسابقات مدها متان در حال برگزاری است، گفت: بچه مسجدی های کانون فهمای امام علی (ع) آماده شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان هستند.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت افزود: در اولین اقدام گروه مجازی متشکل از بچه های مسجدی عضو کانون تشکیل شد تا آنها از این طریق از رشته های مسابقات و نیز سایر شرایط جشنواره قرآنی مدها متان اطلاع یابند.


وی بیان کرد: همچنین با راه اندازی این گروه مجازی اعضای این کانون فهما بتوانند در مسابقات قرآنی مدهامتان ثبت نام کنند.


میجانی ابراز کرد: در صورت مساعد بودن شرایط، این مسابقات در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ آذر ماه به صورت حضوری در مسجد برگزار شده و ویدئو های داوری این مسابقات در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می شوند.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: در صورتی فراهم نبودن شرایط مسابقات به صورت مجازی برگزار می شوند و شرکت کنندگان می توانند ویدئوهای تهیه شده را با راهنمایی ما در سامانه بارگزاری کنند و یا این که ویدئوهای خود را برای ما ارسال کرده تا ما ثبت سامانه کنیم.


وی یادآور شد: سال گذشته در چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان ۲ نفر از اعضای کانون در رشته های تلاوت و قرائت نماز حائز رتبه های برتر استان شدند.


میجانی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم امسال با حضور حداکثری اعضای کانون فهمای امام علی (ع) در مسابقات قرآنی مدها متان شاهد راه یابی استعدادهای برتر قرآنی به مرحله کشوری و کسب رتبه باشیم.

پایان پیام/ 586