نشست تخصصی رسیدگی به امور خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران

نشست تخصصی رسیدگی به امور خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰
مدیر مرکز امور خادمیاری آستان قدس رضوی در جلسه تخصصی رسیدگی به امور خادمیاران رضوی گفت: استان تهران در چند حوزه‌ اجرایی کانون‌های تخصصی و عمومی می‌تواند به عنوان معین در سراسر کشور فعالیت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان نشست تخصصی رسیدگی به امور خامیاران رضوی استان تهران با حضور مهدی رضوی‌کیا مدیر مرکز امور خادمیاری آستان قدس رضوی و همراهی موسی مهدوی معاونت سرمایه انسانی این مرکز، در حضور علیرضا جانه سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران و با همراهی مسئولین مناطق و شهرستان‌ها و سر رابطین کانون‌های تخصصی و عمومی ستادی، به میزبانی دبیرخانه استان تهران برگزار شد.  

رضوی کیا ضمن قدردانی از نحوه اجرای برنامه‌های عملیاتی و پیاده‌سازی شیوه نامه ها و دستورالعمل‌های ابلاغی مرکز امور خادمیاری آستان قدس رضوی با حضور فعالانه خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران گفت: با عنایت به ظرفیت و پتانسیل های موجود در کانون‌های خدمت رضوی مناطق، شهرستان‌ها و همکاری و همراهی خادمیاران و یاوران رضوی استان، در راستای استفاده بیشتر و ماندگارتر از این پتانسیل‌ها فعالیت‌های اثر گذار بیشتری می‌توان انجام داد.

مدیر مرکز امور خادمیاری آستان قدس رضوی با استقبال از نظرات و پیشنهادات مطرح شده توسط تعداد محدودی از مسئولین و رابطین مناطق، شهرستان ها و سر رابطین کانون های تخصصی و عمومی استان افزود: برگزاری اینگونه جلسات به صورت پیوسته و مداوم، به تسهیل در روند انجام خدمت موثر خادمین به مخدومین، نقش مهمی را ایفا می‌کند و لازم است با پیگیری‌های مستمر و ارتباط بیشتر کانون ها با دبیرخانه استان ها و مدیریت مرکز، سازمان‌ها و ادارات معین در آستان قدس رضوی برقرار شود. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از بهترین فضاهای خدمت در آستان قدس رضوی، حوزه خادمیاری و حضور یاوران رضوی است، افزود: خدمت به زائران در بخش ویلچر و زائر بر، یقینا از جمله فضاهای خدمتی در حرم هست که زائران در جوار حضرت رضا علیه السلام، دعاگوی خدمت رسان خواهند بود.

در این جلسه در خصوص برنامه های آتی، موضوعات حوزه خادمیاری و یاوران رضوی در سطح کشور به ویژه استان تهران و ارتقاء و استفاده بهینه از توانمندی نیروها و ظرفیت و پتانسیل موجود، بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد، در چند حوزه کاری کانون‌های تخصصی و عمومی استان تهران به عنوان کانون معین سایر استان‌ها در سراسر کشور فعالیت و انجام وظیفه نمایند.

پایان پیام/ 704