تقدیر از بانوان فعال مهدوی همزمان با سالروز ولادت امام عسکری(ع)/ توزیع کمک‌های مومنانه مسجدی‌ها

تقدیر از بانوان فعال مهدوی همزمان با سالروز ولادت امام عسکری(ع)/ توزیع کمک‌های مومنانه مسجدی‌ها

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی با اعلام برنامه‌های مسجد امام حسن عسکری(ع) برای سالروز ولادت امام یازدهم(ع)، گفت: بانوان فعال این مسجد در حوزه مهدویت و فرهنگ انتظار همزمان با این روز تقدیر می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین «علی ربانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جشن میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)، امشب (شنبه، 22 آبان ماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، و یک شنبه، 23 آبان ماه از ساعت 15 و سی دقیقه، با مداحی عباس دلجو، و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسن عسکری (ع) (واقع در تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید منتظری، انتهای خیابان شهید اسدی) برگزار می شود، اظهار کرد: جلسه ای نیز ویژه خواهران و فعالان کانون مهدیت این مسجد، در روز یک شنبه، 23 آبان ماه از ساعت 9 و سی دقیقه صبح همراه با سخنرانی و مولودی خوانی حمید احمدی، و تقدیر از بانوان فعال این مسجد در حوزه فرهنگ مهدویت و انتظار برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) افزود: چهل بسته ارزاق که ارزش هر بسته حدود ۷۰۰ هزار تومن است و شامل برنج، چای، قند، روغن، کنسرو تن ماهی، خرما، مرغ و گوشت است، همراه با ماسک و یک عدد محلول ضد عفونی کننده میان خانواده های محروم توزیع می شود.

 

وی اضافه کرد: بسیج مسجد امام حسن عسکری (ع) نیز مسابقه کتابخوانی را با محوریت سیره این امام معصوم (ع) برگزار کرد که فردا از برگزیدگان این مسابقه با اهدای هدایی ارزشمند تقدیر به عمل می آید.

 

ربانی خاطرنشان کرد: اعضای پایگاه بسیج مسجد امام حسن عسکری(ع) با حساسیت بسیار فضای این مسجد را با کمک خادم، در هر نوبت از برگزاری جشن ها و برنامه های مرتبط با میلاد حضرت عسکری (ع) ضد عفونی می کنند.

پایان پیام/ 397