کمک مومنانه اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) به مناسبت ولادت امام عسکری(ع)

کمک مومنانه اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) به مناسبت ولادت امام عسکری(ع)

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام قادری شربیانی گفت: خیریه و پایگاه بسیج مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) با همراهی بنیاد مستعضفان، به مناسبت میلاد ابوالمهدی(عج)، حضرت امام حسن عسکری (ع)، ۵۰ بسته ارزاق را میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن قادری شربیانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جشن میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)، امشب (شنبه، 22 آبان ماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) (واقع در شهر ری، دولت آباد، خیابان پروین اعتصامی، نبش خیابان شهادت) برگزار می شود، اظهار کرد: بسیجیان و اعضای هیئت امنای مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) ایستگاه صلواتی نیز برپا می کنند.

 

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) افزود: خیریه این مسجد پیش از شیوع ویروس کرونا هر سه ماه یک بار بسته های ارزاق و در آستانه سال تحصیلی و مهرماه، یک بسته لوازم التحریر میان نیازمندان توزیع می کردند که با شیوع این بیماری منحوس، این کار را در بیشتر مناسبت های مذهبی انجام می دهیم.

 

وی اضافه کرد: خیریه و پایگاه بسیج مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) با همراهی بنیاد مستعضفان، به مناسبت میلاد ابوالمهدی، حضرت امام حسن عسکری (ع)، پنجاه بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع می کنند.

 

قادری شربیانی در ادامه با بیان اینکه الحمدالله با کنترل بیماری کرونا، میزان حضور مردم در مساجد افزایش یافته است، گفت: امیدواریم با حمایت های دولت سیزدهم و تدبیر دستگاه های مسجدی و فرهنگی کشور، امکانات بیشتری از گذشته در اختیار مساجد قرار گیرد تا در جذب نسل جوان موفق تر باشند و با استفاده از تجربه تلخ کرونا، میزان بهره مندی از فضای مجازی افزایش یابد.

پایان پیام/ 397