دوره آموزش خبرنگاری به همت کانون فهما آیت الله طالقانی آغاز بکار کرد

دوره آموزش خبرنگاری به همت کانون فهما آیت الله طالقانی آغاز بکار کرد

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام حسین زاده گفت:دوره آموزشی خبرنگاری مقدماتی به همت کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی و همکاری بسیج رسانه آغاز شد.

حجت الاسلام مصطفی حسین زاده مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در دوره جدید فعالیت کانون،دوره آموزشی خبرنگاری نخستین دوره به شمار می رود که در آن اعضای شرکت کننده با کلیات و مبانی خبرنگاری شامل عناصر و ارزش های خبری و ...، همچنین مصاحبه خبری و گزارش نویسی جمعاً به مدت ۲۰ ساعت آشنا می شوند و در پایان دوره در آزمون مربوطه شرکت می کنند.

وی با اشاره به این که جلسه نخست این دوره شنبه ۲۲ آبان ماه برگزار شد، افزود: استاد این دوره، دکتر امیرکیهان است و با مدرک دکتری علوم ارتباطات، سال ها است که در زمینه تدریس با دانشگاه علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی و نیز مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها ارتباط دارد.

مدیر کانون فهما آیت الله طالقانی با اشاره به این که این دوره آموزشی با همکاری بسیج رسانه و دانشگاه علمی- کاربردی  برگزار می شود، گفت:این دوره مقدماتی بوده و دوره پیشرفته و همچنین دوره ویژه مدیران رسانه نیز برگزار خواهد شد که در آن مباحثی چون اقتصاد رسانه و مباحث حقوقی مرتبط رسانه مطرح خواهد شد.

حجت الاسلام حسین زاده همچنین با اشاره به استقبال خوب از برگزاری این دوره، بیان داشت: تلاش ما بر این بود که دوره ها به شکل حضوری برگزار شود و علت تأخیر در آغاز دوره نیز به جهت شرایط کرونایی بود، اما با بهبود نسبی اوضاع، این دوره به شکل حضوری برگزار شد و تا هفته اول آذر ماه نیز ادامه دارد.

گفتنی است کانون فهما آیت الله طالقانی به آدرس جاده مخصوص کرج خیابان شهید آزمون نیا میدان شهید سالاری واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704