برگزاری مسابقه تفسیر قرآن به همت کانون فهما شهید ملاحسنی

برگزاری مسابقه تفسیر قرآن به همت کانون فهما شهید ملاحسنی

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰
کاظمی قمی بیان کرد: کانون فهما شهید حمیدرضا ملاحسنی در نظر دارد از ابتدای آذر تا بهمن‌ماه کلاس‌های تفسیر قرآن همراه با برپایی مسابقه را درکانون برگزار کند.

مهدی کاظمی قمی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حمیدرضا ملاحسنی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با بیان اینکه این کانون فهما کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرد و در زمینه آموزش عمومی قرآن شامل کلاس‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن کریم فعال است گفت: به دلیل شیوع کرونا کلاس‌های حضوری تعطیل شده است اما آموزش غیرحضوری همچنان ادامه دارد.

وی گفت: بیمه فعالان قرآنی و نداشتن مکان مناسب برای انجام فعالیت‌ها از مهمترین مشکلات فعالان قرآنی است.

مدیر کانون فهما شهید ملا حسنی اظهار داشت:بسیاری از کانون های قرآنی در مکان‌های استیجاری به فعالیت‌ می‌پردازند که به دلیل کاهش تعداد قرآن آموزان در دوران کرونا و هزینه‌های زیاد، اکنون فاقد مکان مشخص هستند.

کاظمی قمی در خصوص برنامه‌های پیش رو کانون فهما شهید ملاحسنی تصریح کرد: این کانون در نظر دارد به مدت سه ماه (از آذر تا بهمن‌ماه سال جاری) کلاس‌های تفسیر قرآن کریم همراه با برپایی مسابقه و اهدا جوایز را  برگزار کند و در این راستا نیازمند حمایت‌های مادی ومعنوی ستادفهما است.

گفتنی است کانون فهما شهید حمیدرضا ملاحسنی به آدرس شهرک غرب فاز ۶ بوستان نهج البلاغه واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704