اهدا ۵ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند به همت کانون فهما نورالهدی

اهدا ۵ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند به همت کانون فهما نورالهدی

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیری گفت: ۵ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کانون فرهنگی هنری نورالهدی شهرستان قدس اهدا گردید.

حجت الاسلام ابراهیم امیری مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهدی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با بیان اینکه این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ارزشمند ازدواج آسان و تلاش برای تشکیل خانواده‌های جوانان محروم انجام شد افزود: لوازم خانگی اولیه و ضروری با همکاری خیرین و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه شهرستان قدس تامین و در سطح خانواده‌های نیازمند در شهرستان‌ توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر سری جهیزیه به مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال می‌باشد تصریح کرد: با هدف حمایت از تولیدات ملی و رونق صنعت داخلی، همه اقلام تهیه شده در این جهیزیه‌ها از تولیدات کارخانجات داخلی بوده است.

امام جماعت مسجد جامع صاحب الزمان(عج) افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۵ قلم کالای اساسی نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، فرش، اجاق گاز و ... برای شروع یک زندگی ساده بوده است.

حجت الاسلام امیری با اشاره به اینکه باید بیش از پیش‌قدم‌های موثری در راستای محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان برداشته شود، تاکید کرد: نباید زوجی داشته باشیم که منتظر جهیزیه باشند، بنابراین باید زمینه‌های ازدواج آسان برای جوانان را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه جوانان و کمک به رفع مشکلات آن‌ها بیش از پیش باید اقدام گردد اظهار داشت: نیاز است تا جوانان به عنوان موتور محرکه جامعه اسلامی زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم کنند.

به گزارش شبستان کانون فهما نورالهدی یکی از کانون های فعال شهرستان قدس در زمینه محرومیت زدایی بوده و به آدرس شهرستان قدس خیابان چهل وپنج متری انقلاب شهرک کاووسیه واقع گردیده است. 

پایان پیام/ 704