کانون های مساجد ظرفیت مناسبی برای همدلی با نیازمندان هستند

کانون های مساجد ظرفیت مناسبی برای همدلی با نیازمندان هستند

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰
عجملو به ظرفیت کانون های مساجد برای همدلی با نیازمندان اشاره کرد و گفت: ۲ مرحله طرح قربانی با همراهی کانون های مساجد در این شهرستان به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به ظرفیت کانون های مساجد برای همدلی با نیازمندان اشاره کرد و گفت: 2 مرحله طرح قربانی با همراهی کانون های مساجد در این شهرستان به اجرا درآمده است.

 

سبحان عجملو به فعالیت 24 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مراکز در جنب مساجد فعالیت می کنند و همین موجب اعتماد خانواده و حضور جوانان و نوجوانان در این مراکز می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان هم  در سخنانی با یادآوری اینکه فعالیت کانون های مساجد در سامانه فهما به ثبت می رسد، گفت: این سامانه بستری برای رقابت سالم کانون های مساجد در سراسر کشور را فراهم کرده است و بچه های مسجدی می توانند ضمن اطلاع از نحوه فعالیت دیگر کانون های مساجد در مسابقات فرهنگی و هنری متنوع شرکت کنند.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد با توزیع گوشت قربانی با همراهی موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا در کانون های مساجد سراسر کشور آغاز شده است.

 

این مسئول اضافه کرد: در هشت مرحله توزیع گوشت قربانی در استان زنجان، بسته های گوشت قربانی از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ماهنشان نیز به دست نیازمندان رسید.

 

وی به کسب رتبه هجدهم استان زنجان در سامانه فهما اشاره کرد و گفت: در حال حاضر آموزش های مجازی و مسابقات کتابخوانی در بستر این سامانه انجام می شود.

 

پایان پیام/ 73