کانون مساجد و بسیج الگوی مهم و اثرگذار برای سبک زندگی اسلامی است

کانون مساجد و بسیج الگوی مهم و اثرگذار برای سبک زندگی اسلامی است

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰
روشنعلی گفت: بسیج و کانون مساجد الگوی مهم و اثرگذار برای سبک زندگی اسلامی است و تلاش برای نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه از وظایف مهم و اساسی در کانون مساجد است.

«مصطفی روشنعلی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ولایتمداری یکی از مولفه های مهم ما به عنوان مسلمان است و بسیجیان با ولایتمداری خود می توانند الگویی مناسب برای جامعه و ترویج سبک زندگی اسلامی در عصر حاضر معرفی شوند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قائم بالا بهشهر افزود: همه ما دارای دو بعد زندگی فردی و اجتماعی هستیم و اکنون که در اجتماع و با مردم هستیم باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ و ارزش و سبک زندگی اسلامی به عنوان الگویی مناسب برای آرامش و نجات بخشی جامعه تلاش کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در طول دوران شیوع کرونا همه ما دیدیم و مشاهده کردیم که بسیجیان در کنار دیگر گروههای فعال و گویا در جامعه و در کنار بچه مسجدی ها با تمام توان پای کار کمک بودند و در بسیاری از موارد از خود گذشتند تا کمک رسانی به مردم در اولویت باشد.

 

روشنعلی گفت: کانون مساجد و بسیج الگوی مهم و اثرگذار برای سبک زندگی اسلامی است و تلاش برای نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه از وظایف مهم و اساسی در کانون مساجد است و در هفته بسیج هم نشست های مختلف روشنگری در این بخش خواهیم داشت تا ایمن سازی در برابر حملات ضدفرهنگی و دینی دشمن انجام شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قائم بالا بهشهر افزود: یکی از مولفه های مهم بسیج و بچه مسجدی ها ترويج و تبيين سبك زندگي اسلامی است و باید با توليد و پويايي در این بخش، جامعه را از گزندهای مختلف در امان داشته و جان تازه به جامعه تزریق کنند.

 

وی یادآور شد: سبک زندگی ایرانی اسلامی سبکی کامل با تمامی مولفه ها فرهنگی و مذهبی است و همه گروه های سنی و جنسیتی را شامل می شود و لذا ما به عنوان فعالان در کانون مساجد باید در این بخش در کنار بسیجیان تلاش همه جانبه انجام دهیم.

پایان پیام/ 175