اجرای سرود بچه های مسجد درمراسم استقبال از خانواده شهید «محسن اسماعیلی»

اجرای سرود بچه های مسجد درمراسم استقبال از خانواده شهید «محسن اسماعیلی»

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰
چمانی از اجرای سرود درمراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده «محسن اسماعیلی» توسط گروه سرود دانش آموزی شهید «سعدالله چمانی» با هدف تکریم خانواده معظم شهدا درسطح شهرستان قائم شهر خبر داد.

«زین الله چمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، با بیان اینکه آئین استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده «محسن اسماعیلی» که به عنوان شهید گمنام در حوزه علمیه محمدیه قائم شهر خاکسپاری شده بود، امروز(۲۳آبان) با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور قائم شهر در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گروه سرود دانش آموزی شهید «سعدالله چمانی» نیز در این مراسم سرود اجرا کردند.

 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری معراج جوجاده شهر ارطه افزود: شهید محسن اسماعیلی از شهدای جاویدالاثر اصفهان است که ۲۷ مهر ۱۳۴۵ در اصفهان به دنیا آمد و در ۲۳ تیر ۱۳۶۱ در شرق بصره عملیات رمضان به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۳۹ سال به تازگی از طریق DNA شناسایی شد.

 

وی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید والامقام به عنوان شهید گمنام(فرزند روح الله) در ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ در حوزه علمیه محمدیه قائم شهر خاکسپاری شده است، گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری معراج در مراسم استقبال از خانواده معظم این شهید والامقام اجرای سرود داشتند و این حضور به جهت تکریم خانواده شهید و با هدف پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفته است.

 

 

به گزارش شبستان،شهید «سعدالله چمانی» که گروه سرود کانون فرهنگی هنری معراج به نام مبارک این شهید والامقام مزین است، سال1362 در تیپ ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید کاوه در منطقه بالا سردشت به دست گروهک های منافق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

پایان پیام/ 286