کانون های مساجد فارس میزبان جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) شدند

کانون های مساجد فارس میزبان جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) شدند

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) در کانون های مساجد فارس، گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: حضرت امام حسن عسکری (ع) در هشتم ربیع الثانی متولد شدند که به این مناسبت مراسم های جشن و سرور در مساجد به همت کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: به توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم های برگزار شده با رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی همراه و استفاده از ماسک نیز الزامی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به جهت اینکه امام حسن عسکری (ع) پدر بزرگوار امام زمان (عج) هستند، این مناسبت از اهمیت بالایی در بین شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برخوردار است.

حجت الاسلام امیدی تلاوت قرآن، سخنرانی امامان جماعت با محوریت زندگانی امام یازدهم (ع)، مولودی خوانی و مدیحه سرایی، برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع بسته های معیشتی را از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) برشمرد.

 

پایان پیام/ 130