راه اندازی « بازارچه کتاب» توسط کانون شهدای چابکسر

راه اندازی « بازارچه کتاب» توسط کانون شهدای چابکسر

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰
در آستانه هفته کتاب کانون فرهنگی هنری شهدای چابکسر بازارچه کتاب راه اندازی کرد.

حجت الاسلام « میلاد پولادخانی» در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به تاکید دین اسلام برکتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه گفت: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) بر ارتقای دانش و آگاهی جامعه باید فعالیت‌های مرتبط با حوزه کتاب اولویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باشد.

 

مدیر کانون شهدای چابکسر با بیان اینکه فعالیت‌های کتابخانه‌ای موجب جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مساجد می‌شود افزود: کتابخانه مخزن دار کانون شهدای چابکسر هفته گذشته با ۲۵۰ جلد کتاب در محوطه مسجد حجت بن الحسن العسکرس(عج) افتتاح شد.

 

 از تشکيل بازارچه کتاب به همت کانون شهدای چابکسر خبر داد و افزود: این بازارچه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در مقابل مسجد حجت بن الحسن العسکري(عج) بازار چابکسر دایر شده است.

 

پولادخانی با اشاره به عرضه محصولات متنوع فرهنگی در این بازارچه افزود: یک هزار جلد کتاب متناسب با رده‌های مختلف سنی در بازارچه کتاب کانون شهدای چابکسر عرضه شده است.

 

گفتنی است، این بازارچه با همکاری شهرداری، شورای شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چابکسر دایر شده و با حضور امام جمعه شهرستان رودسر افتتاح شد.

پایان پیام/ 84