شما امروز مهمان امام رضا(ع) هستید

شما امروز مهمان امام رضا(ع) هستید

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰
سفیران خوشنام امام مهربانی‌ها در نقاط مختلف شهرقدس به نیابت خاندان عصمت و طهارت، خدمات ارزنده امام رضایی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان عشق خدمت به نیابت از امام مهربانی‌ها در عرصه‌های مختلف توسط خادمیاران خوش‌نام حضرت در گوشه و نقاط شهر موج می زند.

اینجا شهرقدس است و موج خدمت‌رسانی و ابراز ارادت سفیران امام رضا علیه السلام را می‌توان به شکل‌های زیبا که به‌صورت خالصانه و مخلصانه انجام می‌شود، مشاهده کرد.

در این شهر خادمیاران هستند که نامشان در آستان شمس‌الشموس آشنا و در میان مردم بدون ذکر نام و نشانی از خود در حال خدمت رسانی هستند.

یکی از این خدمات که توسط سفیر خوش نام رضوی انجام شد، اعزام خانواده‌ای به سفر زیارتی قم و جمکران با تامین تمام هزینه‌ها بود که در این سفر از سفره متبرک نیز بهره‌مند شدند و دیدار و زیارتشان از حضرت معصومه(س) را مهمان خادمیار علی‌بن الموسی الرضا علیه السلام شدند.

موج برکات خدمت به اندازه‌ای بی‌کران است که به نیابت از اهل بیت علیهم السلام به کودکان ایتام نیز کمک شده و ثواب آن را هدیه به خاندان عصمت و طهارت می‌کنند.

هنوز مهربانی ادامه دارد و دستگیری از نیازمندان گوشه دیگری از کار است تا حال خوش امام رضایی در هر خانه‌ای طنین انداز شود و برای همین از اهدای لوازم التحریر و نوشت افزار برای علم آموزی گرفته تا جابجایی مسافرینی که کرایه‌ای از آن ها گرفته نمی‌شود و وقتی علت را جویا می شوند به نوشته روی ماشین اشاره می کند که :" شما امروز میهمان امام رضا هستید؛ آقا حساب کرد!".

تنوع خدمت به نیابت از حضرت ناتمام است و تو هم می توانی در هر جایی که هستی‌ سفیر مهربانی و بخشش و خادم‌الرضا باشی و از هر نقطه‌ای از این شهر و سرزمین پهناور قدمی به نیابت از حضرت برداری.

پایان پیام/ 704