خدمات حقوقی امام رضایی در تهران

خدمات حقوقی امام رضایی در تهران

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰
به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران مشاوره حقوقی امام رضایی بر اساس نیاز متقاضیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان خادمیاران کانون زیارت خدمت رضوی منطقه ۶ تهران هر هفته یا هر دو هفته با هدف توسعه فرهنگ حقوقی و قضایی و جلوگیری از سرگردانی، تضعیف حقوق و ارتقای آگاهی‌ حقوقی و قضایی شهروندان، اقدام به مشاوره حقوقی برای متقاضیان می‌‌کنند.

این مشاوره‌های حقوقی در زمینه های متعددی از جمله مسائل خانوادگی، حقوقی، کیفری، وراثت و کلیه مواردی که متقاضیان در بحث حقوقی و جزایی نیاز داشته باشند، صورت می‌گیرد که با ارائه مدارک و مستندات به وسیله حسین نژاد رییس دادگاه شعبه ۱۱۱ مجتمع عدالت، بررسی و توسط وی منجر به تنظیم دادخواست و راهنمایی می‌شود.

این مشاوره امام رضایی هر هفته یا هر دو هفته در دفتر تاکسی بی‌سیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد که در این مدت چهار مورد مشاوره به شهروندان ارائه  و دو دادخواست کیفری و حقوقی تنظیم شده است.

این اقدام موجب استقبال شهروندان سرگردان و متضرر از حقوق اجتماعی شده است که بi جای سرگردانی در مراجع قانونی، زودتر و سریع‌تر به حقوقشان برسند.

در اقدامات صورت گرفته، مردم خواستار تداوم این فعالیت مومنانه از سوی خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران هستند که مقرر شد این اقدام امام رضایی تداوم داشته باشد و با نام امام مهربانی مشکلات اقشار آسیب دیده برطرف شود.

پایان پیام/ 704