دعوت عمو خیری از بچه‌های مسجد برای شرکت پرشور در مسابقات قرآنی مدهامتان

دعوت عمو خیری از بچه‌های مسجد برای شرکت پرشور در مسابقات قرآنی مدهامتان

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰
«محمود خیری»، استاد و مولف کتب قرآنی کودکان مسابقات مدهامتان را یکی از موثرترین فعالیت های قرآنی مسجدمحور برشمرد و از کودکان برای شرکت پرشور در این رقابت‌ها دعوت کرد.

به گزارش  گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «محمود خیری»، استاد و مولف کتب قرآنی کودکان که فعالان قرآنی او را به «عمو خیری» می شناسند، از بچه های مسجد برای شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان دعوت کرد.

 

این استاد قرآن، مسابقات مدهامتان را یکی از موثرترین فعالیت های قرآنی مسجدمحور برشمرد که نقش به سزایی در جذب جوانان به مساجد و  ترویج معارف قرآن کریم در کشور داشته است.


گفتنی است کتاب تفسیر کوتاه جزء 9 قرآن کریم به عنوان منبع سوالات رشته مفاهیم پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان انتخاب شده است، به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و توسط آقایان محمود خیری، اصغر بهمنی و غلامرضا محسنی تالیف شده است. 


انس با قرآن از طريق تلاوت آيات درس، آشنايي عموم با ترجمه و تفسير كوتاه قرآن، فعال شدن ذهن مخاطب و جستجوگري در آيات قرآن از ویژگی های مطالعه این کتاب است.


این کتاب شامل 30 درس می شود که 5 درس اول برای مرحله استانی و 15 درس اول برای مرحله کشوری در نظر گرفته شده است و همه اعضای کانون ها می توانند در این رشته شرکت کنند.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به سامانه بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه نمایند.

پایان پیام/ 9