وجود ۸ هزار جلد کتاب در کتابخانه کانون آقامیرزااحمد زنجان

وجود ۸ هزار جلد کتاب در کتابخانه کانون آقامیرزااحمد زنجان

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰
به گفته محمودی، در کتابخانه کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان ۸ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف برای مطالعه علاقمندان وجود دارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: مسجد آقامیرزااحمد زنجان دارای کتابخانه ای در حیاط بزرگ مسجد است که در سال 1375 شمسی ساخته شده و کتاب های موجود در آن را اهل محل و طلاب مورد استفاده قرار می دهند.

 

علی محموی به وجود 8 هزار جلد کتاب در این کتابخانه اشاره کرد و گفت: در کنار این کتابخانه، سالن قرائت ایجاد شده است که تا قبل از ویروس کرونا باز بود ولی در حال حاضر تنها کتاب در اختیار اعضای کتابخانه قرار می گیرد.

 

وی بر ضرورت وجود کتاب های به روز و مورد نیاز اعضای کانون در کتابخانه کانون فرهنگی و هنری مسجد، گفت: در این راستا از ابتدای تأسیس کانون های مساجد موضوع راه اندازی کتابخانه در کانون ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

محمودی خاطرنشان کرد: در این مسجد کلاس های قرآن ویژه برادران و خواهران در رشته های حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید در تمام رده های سنی برگزار می شود.

 

وی افزود: مسجد آقامیرزااحمد دارای سایت اینترنتی برای استفاده جوانان مسجد است و اتاق های فکر جوانان و نوجوانان و جلسات فرهنگی مسجد به صورت منظم تشکیل می شود.

 

به گفته مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان، اعزام جوانان و اعضای فعال مسجد به اردوی زیارتی  کربلای معلی ومشهد مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر فعالیت های مسجد آقامیرزااحمد زنجان است.یک باب ازمغازه  مسجد به صورت تجاری درقالب فروشگاه انتشارات و لوازم التحریر اختصاص یافته است و مسجد دارای سالن و اتاق ورزشی مجهز به فوتبال دستی، تنیس روی میز و دارت است.

 

پایان پیام/ 73