برگزای کلاس آموزش احکام توسط کانون فهما شهید باکری

برگزای کلاس آموزش احکام توسط کانون فهما شهید باکری

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰
به گفته حجت الاسلام محمدی، کانون فرهنگي هنري شهید باکری با همراهی اصحاب مسجد، جلسات هفتگی آموزش احکام را برای بچه های مسجد برگزار می کند.

حجت الاسلام مهدی محمدی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم(ع) برای رشد و پرورش اعضا اقدام به برگزاری جلسه آموزش هفتگی احکام در قالب گروه های مختلف متشکل از بچه های مسجد کرده است؛ در این جلسات افراد توسط یک مربی آموزش می‌بینند و با اخلاق و عقاید و احکام  صحیح آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه سلسله جلسات مذکور، علاوه بر آموزش احکام با موضوع انتخاب مرجع نیز به ارایه مباحثی درباره اصول پنج گانه دین اسلام از جمله توحید می پردازد که ذیل برگزاری این دوره ها نوجوانان با اصول و مفاهیم دین آشنا می شوند.

امام جماعت مسجد چهارده معصوم(ع)افزود:این کانون با هماهنگی مسئولین مسجد به صورت مستمرهر هفته یکشنبه پس از نماز عشاء برنامه جلسه احکام را برگزار می کند که در این برنامه استاد  با افراد در بخش های قرائت ترتیل و تحقیق و حفظ خوانی قرآن کریم به فعالیت می پردازد.

حجت الاسلام محمدی گفت:از دیگر برنامه های این کانون در راستای کمک رسانی به محرومین اهدای پک مواد غذایی در مناسبت های مختلف می باشد.

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری شهید باکری به آدرس شهرستان ورامین خیابان شیرودی بلوار دانش سرا واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704