برپایی مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه (س) در کانون های مساجد فارس

برپایی مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه (س) در کانون های مساجد فارس

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با اشاره به برپایی مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه (س) در کانون های مساجد فارس، گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: حضرت فاطمه معصومه (س)؛ دختر امام موسی کاظم (ع) و خواهر امام رضا (ع) بودند که شان و منزلت این بانوی بزرگوار تا اندازه ای است که حضرت امام رضا (ع) در زیارتنامه ای که برای آن حضرت نوشته اند، ایشان را صاحب منزلتی رفیع نزد خداوند می دانند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: حضرت معصومه (س) عالم به علم حدیث بوده اند و احادیث بسیاری را به واسطه راویان موثق از اهل بیت (ع) نقل فرموده اند.

وی با اشاره به برپایی مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه (س) در کانون های مساجد فارس، گفت: این مراسم که با حضور نمازگزاران برگزار شد، با رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه های بهداشتی همراه بود.

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در مناسبت های ملی و مذهبی نظیر اعیاد اسلامی و شهادت و ولادت ائمه معصومین (ع) و اهل بیت (ع) ویژه برنامه هایی را در مساجد اجرا می کنند.

 

پایان پیام/ 130