نشست مجازی مدیران کانون های فهما جنوب کرمان حول مسابقات قرآنی مدها متان برگزار شد

نشست مجازی مدیران کانون های فهما جنوب کرمان حول مسابقات قرآنی مدها متان برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: شامگاه گذشته نشست توجیهی مدیران کانون های فهمای جنوب کرمان در بستر فضای مجازی و به صورت وبیناری برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه گذشته نشست توجیهی مدیران کانون های فهمای جنوب کرمان در بستر فضای مجازی و به صورت وبیناری برگزار شد.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان مسابقات قرآنی را فرصتی برای ترویج معارف قرآن کریم برشمرد و افزود: این نشست با رویکرد برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان در سطح کانون های فهمای جنوب کرمان برگزار شد. 

 

وی بیان کرد: هدف نشست توجیهی مدیران کانون های فهما دعوت از آنها به منظور ایجاد انگیزه در بچه های مسجد برای حضوری توام با شور و نشاط در این دوره از مسابقات قرآنی بود.


خوبی زاده اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف این نشست، استفاده از ظرفیت مدیران کانون های فهما برای کشف استعدادهای نهفته قرآنی در منطقه و حضور حداکثری آنها در این مسابقات بود.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان اضافه کرد: علاوه بر این نیز آئین نامه اجرایی پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان برای مدیران شرح داده شد.

 

وی عنوان کرد: پایان بخش این نشست وبیناری، پاسخ گویی به سوالات مدیران کانون ها در زمینه مسابقات قرآنی مدهامتان بود. 


خوبی زاده در خاتمه ضمن دعوت از فعالان مسجدی و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، یادآور شد: آخرین فرصت شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان ۳۰ آذر ماه است و اعضای کانون ها برای شرکت در این مسابقات باید به سایت بچه های مسجد مراجعه کنند.

پایان پیام/ 586