علی آبادی ها منتظر پیک کتاب رسان باشند

علی آبادی ها منتظر پیک کتاب رسان باشند

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰
محمدرضا خواجه بهرامی گفت: یکی از برنامه های ابتکاری این کانون برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، طرح پیک کتاب رسان است که به مناسبت هفته کتاب دوباره اجرا می شود. 

«محمدرضا خواجه بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از دغدغه های کانون فهمای مصباح برشمرد و گفت: یکی از برنامه های ابتکاری این کانون برای دسترسی آسان به کتاب و نیز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، طرح پیک کتاب رسان است که به مناسبت هفته کتاب دوباره اجرا می شود. 


مسئول کتابخانه کانون فهمای مصباح علی آباد جیرفت یادآور شد: متاسفانه در بازه ای از زمان به دلیل شرایط کرونایی، اجرای این طرح متوقف شد و با بهتر شدن وضعیت تصمیم گرفتیم مجدد این طرح را آغاز کنیم.

 


وی بیان کرد: برای اجرای طرح پیک کتاب رسان یک گروه مجازی راه اندازی شده تا علاوه بر اعضای کانون، اهالی شهر علی آباد نیز از مزایای این طرح بهره مند شده و بتوانند از کتاب های موجود کتاب خانه استفاده کنند.

 


خواجه بهرامی ابراز کرد: این طرح با مشارکت بچه های مسجدی کانون اجرا می شود و به همین منظور کتاب های درخواستی متقاضیان با دوچرخه درب منازل به آنها امانت داده می شود.

 


مسئول کتابخانه کانون فهمای مصباح علی آباد جیرفت یکی از برنامه های سومین رویداد ملی فهما را رواق کتاب دانست و ادامه داد: اطلاعات کتابخانه در سامانه بچه های مسجد بارگزاری و بروز رسانی شده است.

 


وی اظهار کرد: کتابخانه کانون بیش از ۲ هزار جلد کتاب در زمینه های مختلف دارد که به تازگی براساس قواعد کتابداری کد گذاری شده و در قفسه ها به طور منظم چیدمان شده اند.

 


خواجه بهرامی در خاتمه اجرای طرح شنبه های کتاب را یکی دیگر از برنامه های هفته کتاب قلمداد کرد و گفت: در هفته کتاب، این طرح به صورت حضوری برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586