تربیت کادر فرهنگی مسجدی و انقلابی یکی از اهداف کانون های مساجد است

تربیت کادر فرهنگی مسجدی و انقلابی یکی از اهداف کانون های مساجد است

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که تربیت کادر فرهنگی مسجدی و انقلابی یکی از اهداف کانون های مساجد است، گفت: به طور حتم با برنامه ریزی مختلف در دوره بعد از رفع بیماری کرونا می توان به این مهم دست یافت و جوانان بیشتری را به مساجد جذب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امشب (سه شنبه 25 آبان) در حاشیه بازدید از کانون و مسجد «فاطمه الزهرا (س)» شیراز و معارفه مدیر این کانون گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با برنامه ریزی مناسب سعی کنند زمینه جذب جوانان به مساجد را فراهم کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطلب که دشمن دائم می گوید مساجد خلوت هستند، تاکید کرد: من این موضوع را قبول ندارم چرا که آنان، زمان گذشته را که تعداد مساجد و جمعیت کم بود را با الان مقایسه می کنند، در آن زمان مردم به خاطر کمبود مساجد در یک مسجد تجمع می کردند اما امروز تعداد مساجد بیشتر شده است و در یکی دو خیابان مساجد مختلف وجود دارد و مردم به نزدیک ترین مسجد برای اقامه نماز مراجعه می کنند.

وی با یادآوری این مطلب که تربیت کادر فرهنگی مسجدی و انقلابی یکی از اهداف کانون های مساجد است، اظهار کرد: به طور حتم با برنامه ریزی مختلف در دوره بعد از رفع بیماری کرونا می توان به این مهم دست یافت و جوانان بیشتری را به مساجد جذب کرد.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «فاطمه الزهرا (س)» محله «معالی آباد» شیراز معرفی شد.

پایان پیام/ 130