سه شنبه های تکریم حول تجلیل از یک فعال فرهنگی برگزار شد

سه شنبه های تکریم حول تجلیل از یک فعال فرهنگی برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰
یونس میجانی گفتت: شامگاه گذشته در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از یک جوان فعال فرهنگی تجلیل شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، گفت: شامگاه گذشته در راستای این طرح از یک جوان فعال فرهنگی تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: امیر مهدی مهنی از جوانان مسجدی عضو این کانون است که در زمینه علمی نیز توانست در کنکور سراسری ۱۴۰۰ با کسب رتبه ۷۵۹ علوم انسانی در منطقه ۳ با قبولی در رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی وارد دانشگاه فرهنگیان شود.


وی بیان کرد: مهنی همچنین از اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) است که زمینه تعامل و همکاری پایگاه مقاومت بسیج و کانون در اجرای برنامه های فرهنگی را فراهم کرده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت یادآور شد: این هفته نیز طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد به صورت حضوری برگزار شده و مابین اقامه نماز مغرب و عشاء از این جوان فعال فرهنگی تجلیل شد.


وی با بیان این مطلب که طرح ملی سه شنبه های مسجد محله محور است، ابراز کرد: این طرح ملی فرصتی را فراهم کرده تا نخبگان، فعالان فرهنگی، قرآنی، ورزشی، خانواده های معظم شهدا و مادران موفق که در جوار مسجد زندگی می کنند، شناسایی شده و به نمازگزاران معرفی شوند.


میجانی اظهار کرد: هدف ما نیز این است که با اجرای این طرح بتوانیم نوجوانان و جوانان را جذب مسجد کرده و الگوهای برتر در زمینه های مختلف همچون علمی، فرهنگی، قرآنی و غیره را به آنها معرفی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون با همراهی و همکاری امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام علی (ع) توانسته ایم هر هفته با معرفی یک چهره جدید و موفق طرح ملی سه شنبه های تکریم را اجرا کنیم.

پایان پیام/ 586