حمایت آموزشی کانون شهید فخری زاده از دانش آموزان با اجرای طرح ‌«نجد»

حمایت آموزشی کانون شهید فخری زاده از دانش آموزان با اجرای طرح ‌«نجد»

تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام ضابطی از اجرای طرح «نجد» در راستای حمایت آموزشی از دانش آموزان لنگرودی خبرداد و گفت: ۲۰ دانش آموز نخبه و برتر شهرستان در این طرح کانون شهید فخری زاده را همراهی می‌کنند.

حجت الاسلام « مجتبی ضابطی» با اشاره به اجرای طرح نجد در مدرسه متوسطه اول امیرالمومنین(ع) لنگرود به خبرنگار شبستان گفت: این طرح در راستای تقویت آموزشی و درسی دانش آموزان با همکاری ۲۰ دانش آموز نخبه و برتر شهرستان برگزار می‌شود که به معنای نهضت جهش علمی دانش آموزان است.

 

مدیر کانون شهید محسن فخری زاده مسجد حقیقت جو شهرستان لنگرود ادامه داد: طرح مذکور یک طرح حمایتی برای جبران وقفه‌های آموزشی به‌ویژه در دوران شیوع کرونا است که امروز بیش از گذشته احساس می‌شود.

 

وی با بیان اینکه طرح نجد به صورت جهادی در دبیرستان امیرالمومنین(ع) و با تشکیل کارگروهی در مدرسه اجرا می‌شود تصریح کرد: کلاس‌های تقویتی طرح نجد به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود که چهار نفر به عنوان پشتیبان طرح، اطلاع‌رسانی و حضور و غیاب کلاس‌ها را برعهده داشته و بر برگزاری آن نظارت دارند.

 

ضابطی حضور جوانان دلسوز و نخبه در کانون‌های مساجد را عاملی موثر در برقراری ارتباط با مخاطب و رفع نیازهای آموزشی آنان دانست و اظهارداشت: ۲۰ دانش‌آموز به‌عنوان "همیار" تدریس دروس تقویتی برای ۱۳۰ دانش آموز را برعهده دارند.

 

وی با بیان اینکه به دلیل تعطیلی مدارس امکان رفع اشکال وجود نداشت اما طرح نجد بستر را در کانون فرهنگی هنری شهید فخری زاده فراهم کرد اعلام کرد: این طرح با دعوت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان لنگرود در سطح ۲۰ مدرسه و در قالب پوشش فرهنگی آموزشی نیز برگزار می‌شود.

 

ضابطی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت  لازم جهت گسترش و توسعه این طرح؛ کانون شهید فخری زاده می‌تواند ۲ هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار دهد.

پایان پیام/ 84