آغاز ثبت نام آموزش رایگان هنر با مشارکت ۶۴۶ کانون فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد

آغاز ثبت نام آموزش رایگان هنر با مشارکت ۶۴۶ کانون فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام آموزش رایگان هنر با مشارکت ۶۴۶ کانون فرهنگی و هنری در این استان خبر داد.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ثبت نام آموزش رایگان هنر اقدام کرده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد با مشارکت ۶۴۶ کانون فرهنگی و هنری اقدام به شناسایی و ثبت نام علاقه مندان به رشته های مختلف هنری در سطح روستاها، بخش ها و شهرستان های به غیر از مرکز استان(یاسوج) کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تعالی فرهنگ، توسعه اقتصاد هنر و حمایت از اشتغال، اقدام به اجرای طرح آموزش همگانی هنرکرد.

 

دولت آبادی گفت: در نخستین گام آموزش رشته های مختلف هنری به صورت رایگان با هدف کمک به رونق کسب و کارهای هنری و کشف استعدادهای هنری در این مناطق اجرا می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طرح آموزش هنر در دو بخش شامل آموزش رشته های مختلف هنری و همچنین کمک به راه اندازی موسسات فرهنگی، هنری، کانون های فرهنگی، هنری مساجد، آموزشگاه های هنری و هنرستان های هنرهای زیبا در مناطق محروم و مرزی انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه های آموزشی بر اساس نوع رشته و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور (آنلاین) است.

 

دولت آبادی یادآور شد: علاقه مندان در سراسر استان از امروز تا پایان آبان ماه فرصت دارند با ورود به سامانه amoozesh.azmoonehonar.ir نسبت به ثبت نام در یکی از رشته های پیشنهادی اقدام و در صورت عدم وجود رشته مورد نظر، در انتهای جدول گزینه سایر را انتخاب کنند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره ها از ابتدای دی ماه آغاز و پس از پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره معتبر و در صورت شرکت در آزمون ادواری، معادل مدرک تحصیلی دیپلم، ارائه خواهد شد.

پایان پیام/ 82