تجلیل بچه مسجدی ها از یک کوهنورد در سه شنبه های تکریم

تجلیل بچه مسجدی ها از یک کوهنورد در سه شنبه های تکریم

تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰
مهدی احمدی خواه گفت: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم این هفته از یک ورزشکار کوهنورد تجلیل شد.

«مهدی احمدی خواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت کانون شهید اسحاق زارع، گفت: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم این هفته از یک ورزشکار کوهنورد تجلیل شد.


مدیر کانون فهمای شهید اسحاق زراع قلعه گنج افزود: حیدر سلمانی از اعضای کانون است که تاکنون توانسته به قله های دماوند، سبلان، علم کوه و هزار صعود کند.


وی بیان کرد: قطعا سلمانی به عنوان یک جوان کوهنورد می تواند یک الگوی موفق برای بچه های مسجدی در زمینه ورزش کوهنوردی باشد و ما با تجلیل از این ورزشکار سعی کردیم بچه ها را نسبت به فعالیت در این رشته ورزشی تشویق و ترغیب کنیم.


احمدی خواه یادآور شد: طرح سه شنبه های تکریم هر هفته با تجلیل از یک فعال مسجدی برگزار می‌شود.


مدیر کانون فهمای شهید اسحاق زراع قلعه گنج ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های این کانون، اجرای طرح شنبه های کتاب است که هر هفته مجازی برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، کتاب هایی که جنبه آموزشی و حاوی نکات اخلاقی هستند معرفی می شوند.


احمدی خواه اظهار کرد: از آنجایی که بخشی از فعالیت های اعضای کانون در بستر فضای مجازی است بنابراین به منظور افزایش سطح سواد رسانه ای آنها، کتاب هایی حول این محور معرفی شده است.


مدیر کانون فهمای شهید اسحاق زراع قلعه گنج اضافه کرد: طرح شنبه های کتاب در اولویت فعالیت های کانون در هفته کتاب قرار دارد.


وی در خاتمه با اشاره به حضور فعال اعضای کانون در رواق کتاب، یادآور شد: قریب ۷۰ نفر از اعضای کانون در مسابقات کتابخوانی که ذیل رواق کتاب در حال برگزاری است شرکت کرده اند که از این تعداد ۱۱ نفر حائز رتبه شده اند.

پایان پیام/ 586