برگزاری مسابقه عکاسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه عکاسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰
شفیعی از برگزاری مسابقه عکاسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از برگزاری مسابقه عکاسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: رشته عکاسی یک حرفه بسیار حساس و نیازمند دید هنری و خلاقیت بسیار است و امروز یک عکس خوب برای اینکه مخاطب را با زاویه دید جدیدی از یک موضوع حتی تکراری مواجه کند، نتیجه یک جستجو و تحلیل تازه خواهد بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه برگزاری مسابقات عکاسی می تواند زمینه ساز تعامل هر چه بیشتر عکاس ها با یکدیگر و با مخاطبان باشد، افزود: در این راستا کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه عکاسی با موضوعات «کتاب و خانواده»، «کتاب و دانشگاه»، «کتاب و رسانه»، «کتاب و کودک»، «کتاب و هنر»، «کتاب و تکنولوژی» و «کتاب و امام حسین (ع)» را برگزار می کند.

وی، هدف از عکاسی را برقراری ارتباط و ثبت وقایع در لحظه دانست و خاطر نشان کرد: عکاسی یک دیدگاه و هنر است و صرف نظر از سطح مهارت شما، ثبت تصاویر برای تاریخ و زندگی افراد مهم است.

شفیعی در خصوص شرایط مسابقه ابراز داشت: عکس ها می تواند تک رنگ، سیاه و سفید و یا رنگی باشد، آثار عکاسان می بایست مستند بوده و از هر گونه دستکاری با نرم افزارهای رایانه ای خودداری شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود با را حداکثر تا پنجم آذر ماه1400 به کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون تحویل و یا از طریق پست الکترونیکی به آدرس zzp258@gmail.com ارسال کنند.

وی در پایان گفت: به عکس های برگزیده مسابقه نقاشی جوایز نفیسی از سوی کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون اهدا خواهد شد.

 

پایان پیام/ 130