پخش مستند نوجوان کانونی کانون «امیران نور» از شبکه فارس

پخش مستند نوجوان کانونی کانون «امیران نور» از شبکه فارس

تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام «احسان پیش قدم سیوندی» از پخش مستند نوجوان کانونی کانون «امیران نور» از شبکه فارس خبر داد و گفت: «علی محمدی دشتکی سیوندی» سه سال است به عضویت کانون «امیران نور» شهر «سیوند» فارس درآمده است.

حجت الاسلام «احسان پیش قدم سیوندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: «علی محمدی دشتکی سیوندی»، نوجوان 17 ساله کانونی است که سه سال است به عضویت کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس درآمده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس اضافه کرد: این نوجوان حدود 2 سال و نیم است که در زمینه های مختلف هنری از جمله «خوشنویسی» و نوازندگی «نی» به طور تخصصی به فعالیت می پردازد و به صورت مدرس در کانون آموزش های هنری را به اعضای کانون ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه مستند «نوجوانی استان فارس» از زندگی هنری این نوجوان کانونی مستندی تهیه کرده است، افزود: این مستند یکبار روز پنج شنبه 27 آبان ماه 1400 ساعت 15 و 45 دقیقه پخش شده و بار دیگر روز شنبه 29 آبان 1400 ساعت 19 و 45 دقیقه از شبکه فارس پخش می شود.

خاطر نشان می شود، علاقمندان می توانند از طریق سایت و یا برنامه «تلوبیون» شبکه «فارس» را انتخاب و ساعت مورد نظر را وارد کرده سپس به تماشای این مستند، بنشینند.

 

پایان پیام/ 130