برنامه «خانه کتاب ۱» به همت کانون فرهنگی هنری «آرمانشهر مهدوی» شیراز برپا شده است

برنامه «خانه کتاب ۱» به همت کانون فرهنگی هنری «آرمانشهر مهدوی» شیراز برپا شده است

تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰
کارگر گفت: برنامه «خانه کتاب ۱» به همت کانون فرهنگی هنری «آرمانشهر مهدوی» شیراز، از دوشنبه ۲۴ آبان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

«محمدرضا کارگر»، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کانون فرهنگی هنری «آرمانشهر مهدوی» شیراز برنامه «خانه کتاب 1» را برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان دفتر نشر «معارف تولید من» هم همزمان با این ایام انجام شد.

جانشین مدیر کانون فرهنگی هنری «آرمانشهر مهدوی» شیراز با اشاره به اینکه این دفتر تحت معاونت «نشر آرمانشهر مهدوی» این موضوع انجام شد، اظهار کرد: «آرمانشهر مهدوی»، 40 معاونت دارد که یکی از معاونت های آن معاونت «نشر آرمانشهر مهدوی» است، این مرکز با مدیریت حجت الاسلام «عبدالهی خوب» مشغول به فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 700 عنوان کتاب در تمام موضوعات در این مرکز آماده شده است که فعلا موفق شدیم که تقریبا 19 مورد آن را در سه هزار نسخه چاپ کنیم، اضافه کرد: کتاب «طومار محو شرک» در سه هزار نسخه چاپ و برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم ارسال شد.

کارگر از چاپ کتاب «آقای رئیس جمهور شرک را ریشه کن کنید و تا شهر توحید فقط یک ساعت» که خطاب به همه روسای جمهور دارد، اظهار کرد: کتاب «آقای استاندار با شرک چه می کنید؟» برای استانداران، کتاب «شیراز را مناسب ظهور کنیم» برای شورای اسلامی شهر شیراز آماده کرده ایم.

کارگر اضافه کرد: مجموعه ای از این کتاب ها را به نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ارائه کردیم و کتاب «از شیراز تا فردوس (بهشت) یک هفته» برای ترویج فرهنگ «تو خودمی» و خلاف تفکر «من منم، تو تو» آماده کرده و به چاپ رسانده ایم.

جانشین مدیر کانون فرهنگی هنری «آرمانشهر مهدوی» شیراز افزود: با تفکر «من منم، تو تو» هیچ کاری پیش نمی رود و مشکلات روز افزون اضافه می شود و ما باید باور کنیم، توحید «من» یعنی خدا و ما همه انسان یکی بیشتر نیستیم و در نتیجه «تو خودمی» و هرکاری با تو کردم با خودم کردم و در یک کلام «خوبی کردم به خودم کردم و بدی کردم به خودم کردم»، این تفکر در مجموعه در تمام موضوعات کار می شود که 40 معاونت و 14 کارگروه برای نیل به این هدف آماده شده است.

کارگر با یادآوری این مطلب «شیراز را مناسب ظهور کنیم» و کتاب نظم «بیا یک هفته بی من باش، من تو و تو من باش»، در نظر گرفته ایم که تفکر «تو خودمی» انجام دهیم، اضافه کرد: برنامه «خانه کتاب 1» به همت کانون فرهنگی هنری «آرمانشهر مهدوی» شیراز، از دوشنبه 24 آبان آغاز شده و تا پایان این ماه هر روز بعدازظهر مقابل مجتمع «امام خامنه ای» در میدان «آزادی» (گاز سابق) برپا خواهد بود و از عموم مردم و اعضای کانون های مساجد برای بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل می آید.

پایان پیام/ 130