بهره برداری از نخستین نرم افزار جامع مسابقات قرآنی در کشور

بهره برداری از نخستین نرم افزار جامع مسابقات قرآنی در کشور

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰
عبادی از آغاز بهره‌برداری از نرم افزار جامع مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه‌های مسجد خبر داد و گفت: این نرم افزار که نخستین مورد در کشور است قابلیت‌هایی همچون امکان برگزاری مسابقات در سطوح شهرستانی استانی و ملی دارد.

«جواد عبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به آغاز فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، اظهار کرد: همزمان با اجرای مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، نرم افزار جامع مسابقات قرآنی مدهامتان در بستر سامانه بچه های مسجد مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

سرپرست اداره کل آموزش پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: ستاد فهما اولین مجری مسابقات سراسری قرآن کریم است که نرم افزار ویژه مسابقات قرآنی کریم را با قابلیت استفاده در سراسر کشور طراحی و امکان استفاده از آن در فضای مجازی را فراهم کرده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: کمیته فناوری اطلاعات پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا را تبدیل به فرصتی برای تکمیل و پیاده سازی این نرم افزار کرده است.

 

عبادی درباره قابلیت های این نرم افزار بیان کرد: امکان برگزاری مسابقات در سطوح شهرستانی استانی و ملی، مشاهده آخرین اخبار و اطلاعات مسابقات، آنلاین و تحت وب بودن، ثبت نام در مسابقات و ارسال آثار، ایجاد بانک اطلاعات داوران و متسابقین، ثبت آنلاین نمرات شرکت کنندگان، اعلام آنلاین نتایج مسابقات، صدور کارنامه آنلاین در پروفایل افراد، بارگذاری فیلم اجرای شرکت کنندگان به صورت انلاین در پروفایل افراد، رصد آنلاین اجرای مسابقات در سطح کشور، ثبت و پیگیری انلاین اعتراضات متسابقین و صدور انواع گزارش ها ازجمه این قابلیت ها است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات مدهامّتان تا پایان آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

پایان پیام/ 9