مسابقه کتابخوانی«مدیر مدرسه» در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

مسابقه کتابخوانی«مدیر مدرسه» در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰
به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب«مدیر مدرسه» اثر معروف «جلال آل احمد» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: به مناسبت هفته کتابخوانی که از 24 آبان ماه تا یکم آذرماه نامگذاری شده است، برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی ادامه داد: ، مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب«مدیر مدرسه» اثر معروف «جلال آل احمد» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان  زنجان  برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی، 26 آبان الی 10 آذر ماه تعیین شده است، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند جواب سوالات طراحی شده از این کتاب را به  شماره 10008940241 ارسال کنند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: این مسابقه به همت ستاد فهمای زنجان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان همچنین از اجرای طرح سه شنبه های تکریم با محوریت تجلیل از کتابداران و مروجان کتاب کتابخانه های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: طی مراسمی از فعالان عرصه کتاب در کانون های مساجد استان زنجان تجلیل خواهد شد.

پایان پیام/ 693