۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود

۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰
مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از توزیع هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان شهرستان های «درمیان و زیرکوه» خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند از آغاز توزیع 1200 بسته گوشت قرمز بین نیازمندان شهرستان های «درمیان و زیرکوه» خبر داد و اظهارداشت: این بسته‌های گوشت قرمز، در پانزدهمین مرحله از اجرای طرح مواسات و کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا و همزمان با هفته بسیج توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا در جمع آوری کمک‌های خیرین و رفع دغدغه های خانواده های آسیب دیده افزود: توزیع گوشت قرمز با همکاری مدیران کانون‌های فرهنگی هنری دو شهرستان درمیان و زیرکوه انجام می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی یادآور شد: خانواده‌ های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توسط بچه‌های مسجد از قبل شناسایی شده‌اند و به محض ارسال بسته‌های گوشت به دو شهرستان زیرکوه و درمیان،‌ توزیع در کمترین ساعت ممکن انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه وزن هر بسته گوشت قرمز نزدیک به دو کیلوگرم می‌باشد، گفت: تاکنون طرح مواسات در قالب توزیع گوشت گرم در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی اجرا شده است.

پایان پیام/ 70